אנו מאמינים כי מצאנו את הפורמולה הנכונה לתהליך פיתוח האפליקציה , כל אחד מהשירותים שלנו הותאם
ותוכנן כדי להגשים את חזונך בצורה מדויקת ומקצועית תוך עמידה בכל סטנדרט מתקדם.
אפיון אפליקציות
אפיון אפליקציות
עיצוב אפליקציות UI/UX
עיצוב אפליקציות UI/UX
פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות
שיווק ופרסום
שיווק ופרסום

פיתוח אפליקציות

AppGate - שער הכניסה שלך לעולם המובייל

יש לכם רעיון לאפליקציה מהפכנית? רוצים לפתח אפליקציה שיווקית לבית העסק?


זה הזמן להיחשף למכלול השירותים המקצועיים של AppGate, חברה לפיתוח אפליקציות, המתמחה בליווי יזמים משלב הרעיון ועד לשיווק האפליקציה וגיוס ההון.קצת עלינוחברת AppGate הוקמה בשנת 2009, ותוך זמן קצר הפכה לאחת מהחברות המובילות בתחום פיתוח אפליקציות למכשירי האייפון והאנדרואיד, וכמו כן לסביבת הטאלבטים והפייסבוק. לרשות החברה מערך דינמי ויצירתי של מפתחים העוסקים בפיתוח אפליקציות החל משלב הרעיון, דרך עיצוב ובניית אפליקציה בעלת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ועד לשלב שיווק האפליקציה ומקסום כמות הורדות האפליקציה על ידי קהלי היעד השונים. במקביל, תוכלו ליהנות משירותי תמיכה וליווי בכל הקשור לגיוס הון ופנייה למשקיעים פוטנציאליים.


פיתוח אפליקציות


בית תוכנה לפיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות לסביבת המובייל מהווה את אחד מתחומי הטכנולוגיה המשגשגים ביותר בשנים האחרונות. כיום, כל בעל עסק מבין את חשיבות ההגעה והפנייה לקהל לקוחותיו באמצעות מכשירי הסלולר, אותם הם נושאים בכל רגע נתון.אנחנו בחברת AppGate, עומדים לרשות כל אחד ואחת מכם בכל הקשור לתחומי פיתוח אפליקציות כפלטפורמה שיווקית הממקסמת את נוכחות בית העסק בסביבת המובייל. בית התוכנה לפיתוח אפליקציות העומד לרשותנו מתמחה בפיתוח אפליקציות לכל סביבת המובייל, לרבות, פיתוח אפליקציות לאייפון, פיתוח אפליקציות לפייסבוק, פיתוח אפליקציות למכשירי הטאבלט, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ועוד מגוון נרחב של פיתוחי תוכנה בהתאמה אישית.

AppGate מכוונים להצלחה שלך!

 
אנחנו בחברת AppGate מודעים לכך שלמעלה מ-50% מסך כל הגולשים ברשת האינטרנט בוחרים לעשות זאת באמצעות מכשירי הסלולר העומדים לרשותם בכל רגע נתון. אנחנו בחברת AppGate מודעים היטב לתחרות ההולכת וגוברת על תשומת הלב הדיגיטאלית המושקעת בכל לקוח ולקוח, ומעל הכול, אנחנו בחברת AppGate, מודעים היטב לאופן בו יש לשלב את תחום המובייל במהלכי השיווק, הפרסום וקידום המכירות של כל בית עסק.צרו עימנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו ליהנות מהצעת מחיר פיתוח אפליקציות אשר תאפשר לכם בסופו של דבר להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם ולבסס את הצלחתכם בעולם המובייל!


פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות באמצעות AppGate – כל היתרונות









יוסי עמיאל - סמנכ''ל תפעול ערדום טכנולוגיות
זמן אספקה מעולה ואיכות פיתוח יוצאת דופן. זה היה הניסיון הראשון שלנו בעבודה עם מקור חוץ בפיתוח אפליקציות מובייל. אנחנו כבר עובדים עם אפגייט מעל שנתיים והם פיתחו עבורנו 4 מוצרים מדהימים אשר סיפקנו ללקוחותינו. תודה רבה לכם צוות מדהים.




יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.