אנו מאמינים כי מצאנו את הפורמולה הנכונה לתהליך פיתוח האפליקציה , כל אחד מהשירותים שלנו הותאם
ותוכנן כדי להגשים את חזונך בצורה מדויקת ומקצועית תוך עמידה בכל סטנדרט מתקדם.
אפיון אפליקציות
אפיון אפליקציות
עיצוב אפליקציות UI/UX
עיצוב אפליקציות UI/UX
פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות
שיווק ופרסום
שיווק ופרסום

שיווק אפליקציות

AppGate משווקת בשוק הבינלאומי שיווק במעל ל- 40 מדינות ברחבי העולם, כך תהיה רמה אחת למעלה.

שיווק אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד - הפצה למיליוני לקוחות פוטנציאליים בעולם



חברת AppGate מתמחה בפיתוח אפליקציות ומשחקים למובייל ובפתרונות שיווק אפליקציות מתקדמים וחדשניים. המטרה שלנו להציב את האפליקציה שלכם בטופ 10 בחנות ה- AppStore ובחנות האפליקציות של גוגל. במציאות הנוכחית זוהי משימה לא פשוטה מאחר ולמעלה מ- 1,000 אפליקציות חדשות מועלות מדי יום ל- AppStore וגם מספר האפליקציות לאנדרואיד הולך וגדל. לכן, אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד, טובה ונוצצת ככל שתהיה מחייבת חשיפה ושיווק אפקטיבי וכאן אנו, חברת AppGate, נכנסים לתמונה. 


שיווק אפליקציות


חשיפה איכותית ואפקטיבית

המטרה שלנו לחשוף את האפליקציה שלכם בקדמת הבמה בפני קהל יעד רחב. אנו דוגלים בשיטת המשפך השיווקי בה נתמקד בחשיפה גבוהה ככל הניתן וביחסי הקלקה גבוהים במטרה להביא למספר גבוה של הורדות אך עליכם לדעת כי המטרה העיקרית שלנו, ולמעשה המטרה החשובה והאפקטיבית ביותר עבורכם, היא לייצר רשימת משתמשים איכותיים. משתמש איכותי משלם עבור האפליקציה ורוכש באמצעותה שירותים או מוצרים לכן אנו מתמקדים בקהלי יעד מוקדם באמצעות טראפיק איכותי ביותר, תוך דגש על עלויות משתלמות ונמוכות.

שיווק מתקדם ויצירתי

שיווק מתקדם על ידי חברת AppGate מתחיל עוד לפני העלאת האפליקציה ל- AppStore ולחנות של גוגל. אנו דואגים לייצר באז ויראלי אפקטיבי היוצר עניין בקרב קהל היעד ובאמצעות הכנת סרטונים והפצתם במדיה החברתית וביו טיוב, באמצעות הקמת דף נחיתה או אתר תדמית מעוצב ומסקרן ובאמצעות כתבות פרסומיות בבלוגים בארץ ובעולם אנו מספקים עבורכם חשיפה של מיליוני גולשים. בנוסף, בהתאם לתקציב נשמח לשווק את האפליקציות שלכם בכל אמצעי הפרסום והמדיות הקיימות, לרבות פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובערוצי תקשורת נוספים. כאמור, חשיפה רחבה לקהל יעד רלוונטי תעלה את דירוג האפליקציה בחנויות ותביר לכמות הורדות גבוהה ובעיקר למשתמשים איכותיים אשר משלמים.  


שיווק אפליקציות


מגוון חבילות פרסום

חברת AppGate מזמינה אתכם לבחור במגוון חבילות פרסום אפקטיביות ואנו עומדים לרשותכם על מנת לייעץ ולהתאים לכם את חבילת הפרסום הנכונה ביותר. הנכם מוזמנים לבחור חבילות פרסום כגון: שיווק בלוגים ו- RSS, ביקורות ב- AppStore, קמפיין באנרים, פרסום באפליקציות, קידום אתר האפליקציה בגוגל, שיווק במדיות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכו'), שיווק באמצעות ערוץ ביו טיוב והפקת סרטוני תדמית, קידום האפליקציה ב- AppStore ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לייעץ, ללוות ולהתאים עבורכם את חבילת הפרסום האפקטיבית, המשתלמת והנכונה ביותר.









מאור אלימלך, מנכ''ל מברוקי
התחלתי לעבוד עם AppGate לאחר שעברתי חוויה לא נעימה עם חברת פיתוח אחרת. אני שמח להגיד שהעבודה עם AppGate הייתה חוויה נהדרת! מקצועיות אינסופית, יצירתיות, הדרכה והכי חשוב התמיכה הכללית הרגישה כמו משפחה.




יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.