אנו מאמינים כי מצאנו את הפורמולה הנכונה לתהליך פיתוח האפליקציה , כל אחד מהשירותים שלנו הותאם
ותוכנן כדי להגשים את חזונך בצורה מדויקת ומקצועית תוך עמידה בכל סטנדרט מתקדם.
אפיון אפליקציות
אפיון אפליקציות
עיצוב אפליקציות UI/UX
עיצוב אפליקציות UI/UX
פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות
שיווק ופרסום
שיווק ופרסום

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

תתחיל להיחשף למיליוני מכשירי אנדרואיד בכל העולם.

אנדרואיד צובר תאוצה בעולם ומשאיר אבק למתחרים...



אפל הציגו מהפכה בטלפונים הסלולרים החכמים, ובעקבותם הגיעה גוגל ופיתחה מערכת הפעלה לכלל הסמארטפונים (מלבד אייפון) - אנדרואיד, המערכת הפתוחה של גוגל תופסת תאוצה ועושה רושם כי היא נושפת בעורפה של אפל בכל הקשור לנושא הסלולר.
אם גוגל כיום היא החברה המפעילה של מנוע החיפוש הגדול והמצליח בעולם, לא מן הנמנע שהיא תהווה איום ממשי על עולם הסמארטפונים בו שולטת אפל (עד יום כתיבת המידע) ביד רמה.

חנות האפליקציות של גוגל הידועה בשמה - Android Market הולכת וגדלה ואם בעבר לא היה מגוון אפליקציות לאנדרואיד הרי שהיום מפתחים לא יכולים להתעלם מהשוק ההולך וגדל למספרים אסטרונומיים של לקוחות פוטנציאליים, ואילו הרוצים להתקדם בתחום ולא להישאר מאחור חייבים לקחת החשבון את מערכת האנדרואיד בנוסף למערכת הiOS.
 


פיתוח אפליקציות

 
סיבה נוספת שלמערכת האנדרואיד יש יתרון על זו של אפל היא שמערכת האנדרואיד מותקנת על מגוון רחב של מכשירים בעוד הiOS מתייחסת לאייפון ומכשירי אפל בלבד, בעקבות כך מערכת האנדרואיד מותקנת על מספר מכשירים רב יותר ופועלת עם מספר רב של יצרניות, עניין הגורם לחשיבה רבה יותר.

אצלנו ב AppGate תמצאו שירות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, החל משלב הרעיון, דרך קונספט עיצובי ופיתוח ועד להעלאה לAndroid Market ושיווק אפליקציות בארץ ובעולם.

תהליך פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא פשוט אך עם זאת דורש מיומנות רבה ויכולת להבין את דרישות הלקוח. בכדי לבצע זאת אנו ב AppGate נפגשים עם הלקוח לפני תחילת בניית האפליקציה ומגבשים את הרעיון הכללי ואפיון ראשוני, לאחר מכן מאופיינת האפליקציה יותר לעומק בכדי להבין בדיוק איך עובדת כל פעולה. לאחר כתיבת האפיון הכדור עובר למחלקת העיצוב, המעצבים שלנו ב AppGate מומחים ביצירת look&feel כזה שהמשתמש לא יוכל לעזוב את האפליקציה שלך זאת על ידי עיצוב (UI (user interface מתאים לצורכי האפליקציה. כעת משתפים פעולה מחלקת הפיתוח ומחלקת העיצוב על מנת ליצור את המוצר המוגמר, העלאתו לAndroid Market ושיווקו בארץ ובעולם!
 


פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

 
בניית אפליקציה מושכת ומעניינת זה לא סוף הסיפור וכמו בכל עסק גם כאן בכדי להצליח צריך לקוחות שיורידו או ירכשו את האפליקציה שלך. אצלנו בAppGate תקבל חבילת שירותי פרסום כוללת החל משיווק ברשתות חברתיות, דרך פרומואים בYouTube ומאמרים בבלוגים מובילים ועד לפרסומות בפריים טיים בטלוויזיה, הכל זה עניין של תקציב, אנו נדע לייעל את תקציב הפרסום שלך ולהוציא ממנו יותר!

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא תהליך שיכול להיות מהנה ומאתגר אם עושים אותו נכון, צור קשר עוד היום לפגישת התרשמות ללא תשלום - צור קשר.









ניר זילבר - מנכ''ל בייביסיטינג
AppGate סיפקו עבודה מעל ומעבר לכל הציפיות שלנו. איכות העבודה הייתה פשוט יוצאת מן הכלל. יש להם היענות מרשימה, יחס אישי, מעקב ומקצועיות. AppGate בהחלט מעוררים אמון וביטחון ללקוחותיהם.




יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.