סטארטאפ ישראלי חדש בתחום השיווק המבוסס מיקום - Ubimo
פורסם ב - 29.8.2013 , 11:56
ע"י - צוות AppGate
מקימי הסטארטאפ Ubimo הם היו ממייסדי חברת LabPixies אשר נמכרה לגוגל ב 25 מיליון דולר, לאחר האקזיט הקימו סטארטאפ חדש שפונה לתחום השיווק והפרסום מבוסס המיקום. את 2 מיליון הדולר גייסו מקרן ההון סיכון פיטנגו ומשקיע הפרטי אייל גורה.
חברת הסטארט אפ Ubimo הודיע אתמול כי השלימה סבב גיוס סיד בגובה של 2 מיליון דולרים שאותו הובילה קרן ההון סיכון פיטנגו, החברה משתמשת במשאבים בכדי להגדיל את המוצרים ואת היקף המכירות שלה בארה'ב.
הרעיון: פרסום מדוייק מבוסס מיקום
את חברת Ubimo התל אביבית הקימו צוות שכבר עשה דבר או שתיים בסטארט אפ הישראלי, רן בן יאיר, עודד פונץ, אודי גרף וגלעד אמיתי. את חברתם הקודמת הם מכרו לגוגל בעבור 25 מיליון שקל. LabPixies פיתחה אפליקציות מבוססות על טכנולוגיית ה Cloud ואפשרה על ידי כך לאלפי מפתחים ליצור יישומים עבור משתמשים בכל העולם, היא פיתחה גאדג'טים [יישומים אינטרנט נילווים] בעיקר לעמוד הבית המותאם אישית של גוגל - iGoogle. לאחר רכישתם על ידי גוגל החברה פנתה להעשיר את מוצרי גוגל בתחום הגאדג'טים לאתרי אינטרנט.
לעומת הסטארט אפ הקודם שלהם כיום הם מפתחים פלטפורמה שתאפשר למקד מודעות לקהלים ספציפיים על פי נתוני המיקום שלהם, דבר שניתן לבצע די בקלות דרך Cookies בדפדפני ה PC אך פחות נפוץ במכשירים ניידים. החברה פיתחה טכנולוגיה המוגנת תחת פטנט בשם Translocal. טכנולוגיה זו עוזרת למפרסמים להבין מיהו קהל היעד שלהם ולהתאים לכל משתמש פרסום רלוונטי על פי טיימינג ורלוונטיות.
הפלטפורמה החדשה של Ubimo אוספת מידע רב על המשתמש, מידע כמו מזג אויר, אירועים בכל זמן נתון, נתונים דמוגרפיים ועוד, זאת בכדי לתת ללקוחות את האפשרות להתאים ולעצב את הקמפיין שלהם בצורה כזו שיביא את התוצאות הטובות ביותר, דוגמא, החברה יכולה לדעת כי המשתמש נמצא בתוך חנות בגדים ולהקפיץ לו פרסומת מתאימה וכך לשנות החלטות הקורות ממש רגע לפני הקנייה.