מה הופך אפליקציה למוצלחת?
שיחה משעשעת בשעת לילה מאוחרת או תכנון מדוקדק לכבוש את פסגות הוויראליות, הביאו אתכם למסקנה שיש לכם רעיון של ממש לאפליקציה חדשה. אבל מה הופך רעיון למוצר? ומה הופך מוצר למוצלח? יצירת אפליקציה היא יזמות לכל דבר וכמו בכל תחום, רעיון הוא רק רעיון עד שמוציאים אותו לפועל. הנה כמה קריטריונים חשובים שאנחנו ב-Appgate עובדים לפיהם, ובטוחים שיסייעו לרעיון שלכם לרקום עור וגידים לכדי אפליקציה:
רוצים לשבור את השוק? הכירו אותו
לפני שאתם פורצים, שוברים ועוקפים אותו, השוק הוא החבר הטוב ביותר שלכם. הכירו אותו על בוריו ושמרו על מעורבות גבוהה. התעדכנו באפליקציות החדשות ביותר והרחיבו את השיטוט גם לאלו שאינן קשורות ישירות לתחום המעניין אתכם – כך תחשפו לכמה שיותר פיצ'רים, אופני מחשבה מקוריים וביצועים מעוררי השראה. חקר השוק הוא חלק אינטגרלי בבניית החזון שלכם ומיקומו בין יתר האפליקציות.
הגדירו מטרות: על איזה צורך עונה המוצר?
השימוש באפליקציה שלכם צריך למלא צורך בסיסי של הקהל לו ייעדתם את המוצר. כך נולדות המצאות מוצלחות: הן מספקות מענה לדרישה כללית. אז גם אם מדובר במוצר קיים ואתם מייצרים גרסה משלכם, חשבו מה מבדיל אותה מגרסאות אחרות בשוק [זוכרים את המחקר מהסעיף הקודם?]. נקודת התחלה טובה היא, כאמור, לבחון את קהל היעד על מצבו הסוציו-אקונומי והאישי, גיל, מיקום שפה וכיוצא בזה.
עניין של טיימינג - תזמון הוא הכל
ויקטור הוגו אמר, 'אין דבר רב עוצמה יותר מרעיון שהגיע זמנו'. נשמע כמו הימור או מזל? אז זהו, שבעזרת ניתוח נכון של השוק ופילוח יסודי של קהל היעד והצרכים שלו, תוכלו גם לנווט במערב הפרוע של הטיימינג. המפתח לתזמון טוב הוא חיבור, וההתמדה שלכם בכך היא חלק מהעבודה: חיבור למתחרים, חיבור למשתמשים וחיבור לאפליקציות המובילות את המצעדים. בין כל אלו מסתתר התזמון הנכון עבורכם.
תנו ל'משפיענים' להשפיע: שתפו פעולה עם אושיות רשת
כולנו מכירים דמויות משמעותיות בשדה המדיה, כאלה שצמחו מתוכה ומגדירים עצמם Influencers, 'משפיענים', המנהלים קהילות חברתיות חזקות עם עשרות אלפי עוקבים. אושיות רשת ובעלי מוצרים מזינים אלו את אלו: המוצרים מקודמים באופן מהימן, והמשפיענים ממשיכים להשפיע. כולם מרוויחים! חקרו היטב את הרשתות החברתיות, מצאו את בעלי הדעה והפרופיל המתאימים למוצר שלכם ולקהל היעד, והציעו להם שיתוף פעולה. זכרו: נוכחות ויזואלית נכונה ברשתות החברתיות יכולה להזניק את המוצר שלכם קדימה, לא פחות מהפיצ'רים והשפה שיצקתם לתוכו. אל תורידו מערכה של נראות.
אם יש משהו שאנחנו בטוחים בו, הוא שטרם חשבו על הכל. כל רעיון הוא חדש, וכל ביצוע שונה. מצאו את הביצוע שלכם. כללי האצבע הללו הם רק ההתחלה, והם דורשים עבודה, התמדה, נחישות וניסיון. Appgate מציעה את כל אלו תחת מטרייה אחת, הכוללת גם אפיון, עיצוב ופיתוח – ליווי מלא ומנוסה בכל שלב. פיתחנו מעל למאה וחמישים אפליקציות מובייל, מתוכן מעל עשרים וחמש הגיעו ל'טופ 10' של חנויות האפליקציות. הפרויקטים שלנו מגוונים, החל מסטארטאפים מגניבים ועד עבודה מול חברות ממוסדות וגדולות מכל העולם.
מרעיון למוצר – זה מה שאנחנו עושים.