My6Sense מפתחת טכנולגיה לאירגון והצגת תכנים המותאמים להרגלי צריכת התוכן של המשתמש, החברה גייסה 2 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי כאשר זהות המשקיע אינה ידועה אך זהו אחד האנג'לים אשר השקיע באחד מהסבבים הקודמים של האפליקציה.
בשלושת סבבי הגיוס My6Sense גייסה 7.5 מיליון דולר, כאשר 2 מיליון הדולרים האחרונים יאפשרו לה להרחיב את הפלטפורמה למפרסמים ואתרי התוכן עצמם, מלבד המשתמשים צורכי התוכן.
הסטאר אפ הישראלי נוסד בשנת 2009 על מנת לספק למשתמש תוכן מותאם אישית ממספר רב של אתרי תוכן. החברה הציגה אפליקציות אנדרואיד ו iOS אשר בעזרת טכנולוגיה של בינה מלאכותית תציג את התכנים שיעניינו את המשתמשים, האפליקציה בעצם יודעת לסנן את המידע באמצעות השימוש של המשתמש באפליקציה, ככל שישתמש יותר כך האפליקציה תתאים לו תכנים שיעניינו את המשתמש יותר.
אפליקציית My6Sense זכתה לאהדה בקרב משתמשים רבים וכעת החברה צריכה להתקיים ממשהו, לכן נעשה גיוס שלישי על סך 2 מיליון דולר שנועד לפיתוח והפצה של מוצר חדש בשם Content Discovery Bar. כל זה נמצא בתוך את התוכן ומציע לגולש לעבור לתכנים רלוונטיים דומים בזמן גלישה באתר מה שישמור את המשתמש באתר אם העבודה תהיה כראוי.
כמובן שכלי זה הופך למטרות רווח כאשר My6Sense מציעה שטח פרסום נוסף על סרגל הכתבות עצמו - יותר בולט וזמין עבור המשתמשים.
המוצר שחברת My6Sense מציגה מותאם לחוויית המתמש על המסך הקטן של הסמארטפון, זה ואלגוריתמים מורכבים המסוגלים לפגוע בטעמו האישי של המשתמש וכמובן היכולת לעשות כסף לחברה וגם לבעל האתר על ידי חלוקת רווחי הפרסום.
בנוסף בעלי האתר יכולים לבחור האם להציע למשתמש תכנים אך ורק מהאתר שלהם או לקבוע שניתן להציע למשתמש תכנים מכלל האתרים הנמצאים ב My6Sense.