מגזין טיים בחר 50 אפליקציות לאנדרואיד, יש רביעייה ישראלית.

פורסם ב - 7.7.2013 , 17:3
ע"י - צוות AppGate

למרבה ההפתעה אפליקציה שלא עשתה דרכה לרשימה הזו היא אפליקציית הניווט הפופולארית - Waze אשר נרכשה לאחרונה על ידי ענקית האינטרנט גוגל. למרות זאת להלן ארבעת הישראליות שכן נכנסו לרשימת 50 המומלצים של Time Magazine :

הראשונה היא אפליקציית Nooly, אפליקצייה המתיימרת לחזות את מזג האויר ממש על השנייה, ירד גשם עוד 3...2...1 :






Nooly היא אפליקצייה לחיזוי מזג אויר אשר פותחה על ידי הישראלים ירון רייך, דניאל רוזנפלד וג'ון מסיקלסקי. אפליקציית Nooly חדשה יחסית בiOS ואנדרואיד ומה שונה בינה לבין כל תחזית אחרת? התחזית המגיעה אל המשתמש מדוייקת עד רמת הקילומטר מרובע. Nooly משתמשת באלגוריתם המשלב נתונים ממספר תחנות מזג אויר מקומיות, תחנות מזג אויר סמוכות למיקום במשתמש וכן מידע עולמי המגיע מ NOAA ונאס'א.

האפליקציה פועלת בארה'ב וקנדה בלבד ברגע זה אך סביר להניח כי הם אט אט יתפשטו לכלל העולם, חיזוי מזג אויר עד רמת דיוק של שכונה.

הדגמה קצרה ליכולות האפליקציה:



האפליקציה השנייה שהתברגה ל 50 המובילות של המגזין הנחשק היא מנהלת המשימות Any.Do:






אפליקציית Any.Do החלה את דרכה תחת השם Taskos, כיום עדיין זמינה להורדה תחת השם Task List, ולאחר מתיחת פנים קלה שינתה את שמה ל Any.Do נחלה הצלחה גדולה ומהר מאוד הפכה לאחת מאפליקציות ניהול המשימות הפופולארית ביותר בחנות האפלקציות של האנדרואיד, זמן קצר לאחר מכן נחלה האפליקציה את אותה הצלחה גם בחנות ה AppStore.

מלבד ניהול משימות כמו שאנו מכירים על ידי רשימת משימות פשוטה וסימון האם בוצעה המשימה או לא, דרך Any.Do תוכלו להקליט משימות, לשתף משימות, לחלק משימות לחברים וקבלת עידכונים במקרה ומישהו משלים את המשימה, האפליקציה לאחרונה החלה להסתנכרן מול שירותים שונים של גוגל כמו שירותי הענן וה Gmail הפופולארי, כאשר כל אי מייל שנכנס לתיבת הדואר באופן אוטומטי הופך למשימה.

החברה צברה אוהדים רבים בקרב קהל הסמארטפונים וכמובן גם בקרב משקיעים רבים שכן לאחרונה סיימה סבב גיוס על סך 3.5 מיליון דולרים מג'נסיס פרטנרס, Innovation Endeavors של אריק שמידט, ג'ו לונסדייל, בלומברג קפיטל, ג'ו גרינסטיין ומשקיעים פרטיים נוספים.



אפליקציה שימושית נוספת היא אפליקציית Onavo Extand אשר מוזילה עובר המשתמשים את מחירי הגלישה הסלולארית על ידי כיוון משקל הנתונים המועברים בסמארטפון:






Onavo החלה דרכה בתאריך 2011 עבור משתמשי ה iOS בלבד ושינתה עבור רבים את סכום התשלום החודשי לחברת הסלולאר בעבור צריכת הData באינטרנט דרך הסלולאר. Onavo יצרה מערכת אשר מצליחה לדחוס את נתוני התעבודה בכ 80 אחוזים! מה שאומר שבעזרת אפליקציית Onavo משתמש יכול לשלם על חבילת גלישה של 2 ג'יגה שבפועל הוא צורך תעבורה כאילו השתמש בחבילה של כמעט 4 ג'יגה. לאחר מכן פותחה האפליקציה גם לפלטפורמת האנדרואיד והוספו לה פיצ'רים מדליקים כמו הזארה מפני אפליקציות המוגדרות כ Data Hogs הצורכות Data באופן מוגזם ומשמעותי.

החברה עברה סבב גיוס שני על סך 10 מיליון דולרים ממשקיעים שונים ועד היום הורידו את האפליקציה למעלה מ 500 אלף משתמשים ברחבי העולם.



סל מחזור באנדרואיד שלכם, Dumpster היא האפליקציה הרביעית אשר נכנסה ל 50 המומלצות של Time:






חברת Baloota הישאלית בנתה את אפליקציית Dumpster, אפליקציה זו היא בעצם סל מיחזור למערכת האנדרואיד שלכם. האפליקציה מריצה תהליך הפועל ברקע ושומר אצלו תמונות, קבצי וידאו, קבצי אודיו ומסמכים שונים שמחקתם כך אתם יכולים לבחור ולשחזר קבצים שמחקתם בטעות. האפליקציה שוחררה קצת פחות מ 10 חודשים וכבר גרפה כ 500 אלף משתמשים באנדרואיד בלבד.















AppGate Blog - פיתוח אפליקציות

איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
רוצים למנף את ההצלחה העסקית על ידי פיתוח אפליקציה? בכדי שתוכלו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה, יהיה עליכם לחפש חברה המתמחה בפיתוח אפליקציות.
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
אפליקציות הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום אפשר להגיד בפה מלא כי חיינו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. באמר הבא נסקור איך עושים את זה
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
כל מה שחשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות שיקפיץ לך את המיזם >>
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
בפוסט הזה תגלו כל מה שרציתם לדעת על מסמך איפיון לאפלקיציה שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים >>
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
עונים אחת ולתמיד על השאלה איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות בדרך הנכונה והמתאימה ביותר >>
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
פיתוח אפליקציות מובייל יכול להיות פתרון מעולה עבור יזמים ועסקים בכל הגדלים,זה הסוד לאפליקציות שנמכרו במיליוני ואפילו במילארדי דולרים >>
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.