קרמבולה הישראלית סיימה סבב גיוס סיד על סך מיליון דולר.
פורסם ב - 8.7.2013 , 16:7
ע"י - צוות AppGate
קרמבולה נוסדה בשנת 2011 על ידי יובל ברנר, רועי ברקת ורועי יניב. חברת קרמבולה מחזיקה במשרדים בישראל בהם היא מעסיקה כעשרה עובדים, מטרת הגיוס היא כמובן גדילה וחדירה לשוק האמריקאי, כך שיגוייסו עובדים נוספים ויפתחו משרדים נוספים בניו יורק, מטרה נוספת היא כמובן המשך פיתוח המוצר.
הבנה של תוכן הוידאו ייצור תוכן שיווקי ומידע משלים באופן אוטומטי.
המורצ אותו מפתחת חברת קרמבולה מהווה בעצם תוסף לסרטוני וידאו היוצר מידע משלים לסרטוני הוידאו, אפשרויות רכישה שונות וכו'. לדוגמא ניתן לראות בסרטון טריילר מידע אודות שחקנים ראשיים, קישורים לרכישת עותק של הסרט, סרטים נוספים עם אותם שחקנים. קרמבולה מבינה את התכנים ויוצרת שיכבה של העשרת תוכן כאשר הכל קשור לוידאו הספציפי.
כיום פירסומות המוצגות על גבי הוידאו מופיעות בצורה פשוטה על גבי הוידאו או בתחילתו, באמצע או בסוף כאשר כל פעם הפרסומת מפריעה לצפייה בסרטון, וכמובן שהפרסומות כלל לא קשורות לסירטון הוידאו באיזה שהיא צורה חוץ מצורה של תגיות ומילות מפתח, אך לא מעבדת את התוכן עצמו.
אפשרות רווח נוספת פרסום על גבי הוידאו
קרמבולה, בנוסף לאפיק המידע המשלים, מאפשרת לבעל התוכן להרוויח כסף על ידי אספקה של איזור נוסף עליו בעל התוכן יכול לבצע אופטימיזציה. ההבדל בין קרמבולה למתחרותיה הוא כי המתחרות מציעות בעיקר בניית שיכבה על גבי הפרסומות עצמן והכל נעשה בצורה ידנית.
הפלטפורמה של קרמבולה מציעה בניית שכבות רלוונטיות לתוכן הסירטון על גבי הסירטון בצורה אוטומטית לחלוטין, עבור בעל התוכן זהו שטח פרסום נוסף אשר יכול לנצל אותו בכדי להפיק רווחים, עבור המפרסם זוהי דרך להגיע אל הגולש כאשר הוא עצמו מעוניין לקרוא את המידע הפרסומי והפרסומת לא נראית בעיניו כמטרד.