חברת הסטארטאפ מפתחת טכנולוגיה המאפשרת פרסום פרסומי וידאו מותאמות אישית בצורה המירבית ביותר למשתמש הודיע על סיום סבב גיוס כספים על סך 8.1 מיליון דולרים מקרן השקעות פרטיות.
פרסום ממוקד
הטכנולוגיה שפיתחה Eyeview נותנת במת פירסום למפרסמים דרכה ניתן לבצע סירטוני וידאו ולפלח את הצגתם לפי קריטריונים המותאמים אישית למשתמש הצופה בפירסומת הוידאו, מיקום המשתמש, מזג האויר באיזור, היסטוריית הרכישות של המשתמש ועוד..
Eyeview עוזרת למפרסמים אינטרנטיים רבים לנצל עד תום את הפרסומות שלהם וליצור התאמה גבוה ביותר בין הפרסומת למשתמש שצופה בה, כך שהפרסומת פונה למשתמש הספציפי ולא לקהל יעד רחב, לדוגמא פרסומת להום דיפו תוכל להקרין מוצרים כמו כפפות, תנורים ומוצרי חימום שונים למשתמשים הצופים בפרסומת באלסקה לעומת מוצרים כמו מזגנים, מאווררים ומוצרי קירור למשתמשים הצופים באותה פרסומת בדיוק רק בחום של לאס וגאס.
Eyeview מציגה יתרון עבור מפרסמים, שכיום מתאימים את הפרסומים שלהם לפי קהל יעד בצורה נרחבת ולא על פי תחומי עניין של משתמש ספציפי, פרסום לקהל יעד יכול לבזבז כסף רב לכל אילו שכלולים בקהל היעד אך לא רלוונטים בעקבות תחומי העיניין שלהם. בימי הרשתות החברתיותהמון מידע קיים על המשתמש ברשתות החברתיות, פרסומים אישיים והיסטוריית רכישות באתרי המפרסמים, מפרסמים רבים יכולים להתאים את הפרסומת שלהם למשתמש בצורה הרלוונטית ביותר כך שיניעו את המשתמש לפעולה ורכישת המוצר.
Eyeview נוסדה ב 2007 על ידי שלושה ישראלים, אורן אור נבו, טל ריזפלד וגל ברנע, כיום החברה מונה למעלה מ 20 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל ובניו יורק. עד היום, בנוסף לגיוס הנוכחי גייסה החברה כבר 19.4 מיליון דולרים כאשר המשקיעים הם ידועים בתחום המדיה האינטרנטית, קרן ההשקעות של אריק שמידיט יו'ר גוגל, קרן ג'ימיני, גיגי לוי מנכ'ל 888 לשעבר ועוד.
החברה הצליחה להרשים שמות גדולים בעולם, חברות כמו מקדונלדס, VOLVO, AT&T, Hotel.com ועוד חברות גדולות בתחומים מגוונים ביותר [לרשימת הלקוחות המלאה כולל דוגמאות - Eyeview]
וידאו: Eyeview's Personalized Video Advertising Technology